vrijdag 18 mei 2012

Lente kriebels, Heidi springs

Een van mijn favorieten kleuren is denk ik toch wel paars, het is een kleur dat altijd kan. Heel natuurlijk staat bij zowel bruin als blauwe ogen en toch wat anders is. Met daarbij een donker blauwe wing, maakt het de ogen mooi wit open en sexy..


Over het bewegend ooglid zit een zacht roze kleur. Hierna heb ik Heidi Pluim gebruikt van Catrice. Dit is een rood paarse kleur die zo mooi is. Er zit een klein glansje in, heel subtiel, wat perfect voor mij is. 
 Door flink te blenden, krijg je een super mooie natuurlijke overloop van kleur. De diepte van de arcadeboog wordt geaccentueerd. En voor mijn iets dieper liggende ogen word het doordat ik het iets omhoog blend ook een beetje "gelift".

 Uiteraard zit mijn favoriete highlight onder de wenkbrauw, gebruikte ik een blauwe eyeliner pen voor een kleine wing, mascara en wenkbrauw poeder. En deze naturel Heidi springs look is klaar.