zaterdag 5 mei 2012

Lente kriebels, turquoise color party

Ik draag graag zwart, het is zo'n makkelijke kleur, misschien wel heel saai, maar dat hoeft niet, zeker net als je een look zoals deze er bij draagt.
Ken je dat gevoel, dat er een vlek op de foto zit en je dat dan weg wilt halen.. kan dus niet, ik had dus helemaal niet gezien dat mijn mascara gevlekt had. Maar op naar de look.

 
Ik draag over het bewegend ooglid een mint groene kleur, deze heb ik overlaten lopen in een zachte creme kleur bij het buitenste ooghoek. Over de arcadeboog het zelfde creme kleur en in de arcadeboog een taupe kleur. Als laatste een matte oogschaduw onder de wenkbrauw. Dan heb ik een blauwe eyeliner pen gebruikt, mascara en natuurlijk mijn wenkbrauwen zoals altijd iets bijgetekend.


Ik hou echt van deze kleur, zo fris, lekker het lente gevoel en het maakt zo'n "saaie" zwarte kleding look een stuk vrolijker. Op mijn lippen draag ik een koraal roze kleur en een zacht roze blush op de wangen.

Ik gebruikte voor deze look: