dinsdag 15 mei 2012

Lentekriebels, A spring morning


Heel natuurlijk maar vol kleur, is deze look geinspireerd op een fijne ochtend zon die je soms nog wel eens ziet. Ik fiets elke week meerde malen door een park, waar 's ochtends de vogels fluitend de morgen verwelkomen. En daar is deze look op gebaseerd









Als eerst de zachte zon kleurige geel over het eerste derde van het bewegend ooglid, waarna ik een grasgroene kleur aanbracht over de andere twee derde van het ooglid.

Ik gebruikte een taupe kleur voor meer diepte over de arcadeboog en een glanzende highlight onder de wenkbrauw.






Ik gebruikte de gele kleur van Essence, 03 vamp it up en een groene kleur van de Hema. onder het oog heb ik een oogpotlood in een goudgele kleur van Gosh aangebracht.

















Ik koos voor een zwarte eyeliner en oogpotlood langs de bovenste wimper rand en onder een witte kleur.

De look maakte ik af met een zwarte mascara en mijn wenkbrauwen teken ik altijd lichtjes bij.

Best een mooie draagbare look niet?