dinsdag 8 mei 2012

Look: Natural peach

Tijd voor kleur! Ik zei in mijn shoplog dat ik een kleur had die super veel op de nieuwe LE van Catrice lijkt. Ik heb het daarom niet gekocht dus kan ik de swashes niet echt laten zien. Maar ik vond het daarom wel weer tijd om met deze kleur een look te maken.

Over het bewegend ooglid zit deze prachtige perzik kleur, koraal word het ook wel genoemd nu. Over de arcadeboog heb ik een matte taupe kleur aangebracht en onder de wenkbrauw en het binnenste ooghoek een matte crème kleur.

 
Onder het oog heb ik ook deze mooie oranje perzik kleur aan gebracht.
Omdat deze kleur mijn gezichtskleur wel wat flets maakt, kies ik er voor om mijn waterlijn zwart te maken. Dit maakt de ogen al heel veel sprekender.

Vandaag geen wing, al twijfelde ik wel, toch vond ik het voor vandaag wel eens mooi om dit niet te doen. Ik hou echt van matte oogschaduw zoals je misschien wel weet. Ik vind dit gewoon veel natuurlijker overkomen en daarbij blend het heel erg mooi, zodat je echt een mooie overloop en vervaging krijgt van de kleuren.

Meer looks met deze kleur vind je hier.