zondag 27 mei 2012

Look: Revoltair Color bomb

 
Limited Edision, Revoltair powder blush, C01 Colour Bomb, een prachtiche ombre blush van donker naar licht perzik. Deze blush heeft zo'n mooie pigmentatie, dat ik koos deze te gebruiken voor een ooglook.

 De donker koraal perzik kleur heb ik aangebracht over het bewegend ooglid de licht kleur in het binnenste ooghoek. Een prachtige overlook van zacht naar diep roze kleur.
 Naar mijn de perfecte combi hierbij is een warm bruine kleur. Ook heb ik deze onder het oog aangebracht.
 Deze bracht ik aan over het buitenste ooghoek en met een blending kwast vervaagde ik het over de arcadeboog. Hierna heb ik met een lichte bruine/taupe kleur de kleur nog meer geblend in de arcadeboog en overlaten lopen in een creme/nude highlight kleur die onder de wenkbrauw zit.
 Dan natuurlijk nog een eyeliner, wenkbrauwen en mascara aan gebracht om de ooglook compleet te maken.
Door met een blush kwast dezelfde kleur op de jukbeen aan te brengen krijg je een mooi geheel. Omdat ik hier een heel ander soort kwast voor gebruik, is het veel minder gepigmenteerd dan op de ogen. En kan je dus prima een blush op twee plaatsten gebruiken niet?

Gebruik jij wel eens een blush als oogschaduw?