woensdag 2 mei 2012

LOTD, Bruiloft look


Gister trouwde een goede vriendin van mij. 's Ochtends onweerde het nog, gelukkig had ik haar beloofd dat ik de zon van afgelopen weekend aan de kerk zou vast binden, zodat ze zeker een prachtige dag zou hebben..

De foto is helaas een beetje vaag, maar mijn haar heb ik gekruld, en naar aan een kant vast gezet.



Ik draag steeds vaker deze asymmetrische look.. wie weet dat ik binnen kort mijn haar ook weer asymmetrisch laat knippen, want ik blijf het leuk vinden.



Ik heb een satijnen jurk aan die ik ooit eens bij de H&M kocht, het is een vrij korte jurk met een prachtig patroon. De grote bloemen en de zacht room kleuren samen met donker en gras groen loopt aan de onderkant over in een soort ombre stijl.

De ooglook heb ik vrij neutraal gehouden, natuurlijk mijn standaard wing, kon daar niet aan ontbreken.


Ik gebruikte voor deze look het NYC, The best of Broadway en Sephora Red wine n31. Een eyeliner van Rimmel, mascara en wenkbrauwpoeder. Op de lippen droeg ik een neutraal roze kleur. Als laatste gebruikte ik een zacht perzik blush.

Het was een mooie bijzondere dag..