dinsdag 15 mei 2012

Lush, Give me Five

Lush heeft vanaf vandaag een nieuw pakketje samen gesteld, namelijk Give Me Five! waarin vijf verzorgingsproducten voor de handen in zitten. Deze is tijdelijk te koop online en in de winkels. van Lush.












Dit zit er in het pakketje:

Sugar scrub
13 SOAP – 50g
Oregano en rozenolie zijn van nature antibacterieel. Deze zeep is dus perfect om vieze vingertjes weer brandschoon te krijgen.
PUTTY FOR YOUR HANDS – 50g
Dit is een ongelooflijk zachte reiniger voor je handen, met ingrediƫnten die kalmeren, verzachten en een pijnlijke huid helpen herstellen. Er zit bijvoorbeeld sheaboter in, korenbloem en talk, voor als je handen een beetje TLC kunnen gebruiken.


Tiny hands
SUGAR SCRUB – full size
Deze bodyscrub kun je natuurlijk ook voor je handen gebruiken, met ingrediënten als venkel, lavendel en gemberwortel.
LEMONY FLUTTER – 10g
Voedende ingrediënten als avocado, lijnzaadolie, sheaboter, bijenwas, kamille en goudsbloem. Speciaal gemaakt om je nagelriemen soepel te houden en je nagels mooi van kleur. Trouwens, Lemony Flutter werkt ook prima tegen ruwe, droge plekjes op je hielen, ellebogen, knieën en tenen!
TINY HANDS – full size
Handserum met o.a. arganolie, aloe vera, cacao- en sheaboter en vanille. Even laten smelten tussen je handen. Vervolgens de olie goed inmasseren, zodat je huid lekker wordt verwend.


Zelf heb ik de Lemony Flutter al op mijn bureau staan, hierover hoor je binnen kort meer. Van dit pakketje vind ik vooral de Tiny Hands super schattig er uit zien, benadrukt nog eens de hand gemaakte producten van de Give me Five set van Lush.


Verder vind je in dit doosje nog een vrolijke familie vingerpoppetjes! Die gaan graag met je mee op reis, of een dagje uit. Maak hier een leuke foto van en plaats hem op onze Facebook-pagina (https://www.facebook.com/Lush.Nederland). Wat je kunt winnen? Een Lush Legends! Hoe fantastisch is dat!

Give Me Five is verkrijgbaar via www.Lush.nl en in alle Lushvestigingen. Wees er snel bij, want op = op! GIVE ME FIVE! - €23,95 per stuk