maandag 28 mei 2012

My own Palette

Na een speurtocht in mijn stash bakken, vond ik dan uiteindelijke twaalf soort gelijken kleuren van het Urban Decay Naked palette. Omdat ik al maanden twijfel of ik een van deze delen zou aanschaffen, maar nu sowieoso een low buy hou En omdat mijn vriend zei maar die kleuren heb je toch al..

Dook ik in mijn stash om te zoeken naar My own Naked Palette..


Je ziet hier het naked palette geswasht, en? komt aardig over een niet? De kleur Smok en Toasted zijn niet helemaal geluk, maar dat zijn ook echt tinten die ik waarschijnlijk toch niet zo vaak zou gaan gebruiken. 


Ik heb alle namen opgeschreven en vergeleek vooral de swashes met elkaar, want de kleuren van een oogschaduw zijn soms zo anders dan wanneer ze geswashst zijn.
 






- Golden rose, 01 multicolor shimmer eyeshadow


- Sephora, 07 Golden Sand


- Catrice, LE Big City Life, The Berlin Collection, Tiergarten



- Hema, 04
- Catrice, LE Big City Life, The Berlin Collection, Brandenburger Tor

Ik wil niet zeggen dat het dezelfde kwaliteit is, want dat weet ik niet. Het is alleen dat je vaak meer hebt dan dat je weet.

Misschien als je totaal alle oogschaduws bij elkaar optelt, kom je op ongeveer het zelfde bedrag, dat is waar, maar dit had ik al in mijn kast liggen.



Ik verbaas me er echt over dat het bijna helemaal gelukt is, dat was een mooie uitdaging voor mezelf, maar ik heb er ook van geleerd, eerst eens kijken wat ik heb voordat ik over enthousiast misschien een nieuw product kopen ga.