woensdag 16 mei 2012

OOTD, Red dress


Mijn Outfit Of The Day, ik had dit rokje al even in de kast liggen, maar helaas kan ik geen hakken dragen en dan zijn laarzen bij een rok die tot de knieen valt niet zo'n heel goed idee naar mijn mening.

Dit heb ik heel simpel opgelost door de rok vanaf mijn taille te laten vallen, hierdoor heb ik een kort jurkje dat precies lang genoeg is en hieronder kan ik prima laarzen dragen.

Als top heb ik een wat lossend zittende zwart shirt gekozen en hieronder draag ik een vrij dikke legging (180 dm) en licht grijze laarzen, die ik alleen buiten aan heb dus vergeten te fotograferen.

Verder draag ik een zilver sieraad met een donkere steen, in mijn haar zit een elastiek met zacht roze steen. Bij deze outfit vind ik het leuk om mijn haar vast te hebben, deze keer in een kleine vlecht.
 Ik was niet van plan nog een uitgebreid foto's van mijn look te maken, dus heel kort..

Draag ik een groene kleur van rimmel over de arcadeboog,met een naturel creme kleur op het bewegend ooglid. Op de lippen heb ik Lasting Finish by Kate Lipstick, Rossetto, 10
Wat vinden jullie van deze outfit? Is het leuk om dit vaker te laten zien?