zaterdag 19 mei 2012

Random foto's #1

Een kijkje in mijn leven, random foto's van van alles en nog wat. Zelf vind ik dit soort artikelen super leuk om te zien bij anderen, stiekem ongegeneerd meekijken..
Ik had mijn evaluatie gesprek van mijn revalidatie gehad, waar uit kwam dat ik zeker op de goede weg zat. Mijn vriend vond het daarom mooi tijd om mij deze prachtige witgouden ring te geven met een zacht roze en witte Japanse parel. Stiekem kon hij niet wachten tot mijn verjaardag denk ik en daarom kreeg ik deze super schattige mooie ring

Mijn eerste foto op instagram, mijn geshopte spulletjes, van de bloggers meeting in Haarlem. Op instagram waar al deze foto's vandaan komen, als je meer foto's wilt zien kan je me daar volgen (alllovebeauty) of als je dat niet op je telefoon hebt kan dat nu ook online achter de PC, www.followgram.me/alllovebeauty

Mijn eerste lush producten
1 mei trouwde mijn vriendinnetje, deze look en outfit droeg ik die dag..

 
Outfit of the day, schattige kersjes jurk
Ik heb ongeveer een kleine maand een tarwe en zuivel vrij dieet gedaan tegen mijn vermoeidheid, chocolade mocht dan ook niet, maar cacao wel natuurlijk! deze reep is duur maar zo lekker en toen ik het open maakte viel er een briefje uit,
"Today is the best day ever!"

Ik hou van rozen, en het liefst in deze staat, waarom?
Deze rode kleur is voor mij de mooiste kleur die er bestaat. De overgang van bijna zwart naar toch nog ergens dat diepe rood. Ik hou er van!
Mijn broertje houd van bakken, mijn moeder houd van blauw..
Op moeder dag maakte hij deze verrukkelijke iets minder lekker uitziende taart.
Ik was even aan het werk, toen ik dacht, ik ga gewoon even drie kwartier in de massage stoel zitten. Wat een heerlijk apparaat is dat! Kloppen trillen en masseren, mijn rug voelt weer een stuk losser.
Wanneer ik mouse gebruik in mijn haar heb ik opeens weer krullen van mezelf, terwijl mijn haar de volgende dag weer stijl wilt zijn..
Lekker combi.. mijn zomer broek en winter sloffen
Dat waren mijn random foto's van eind april en mei. Ik hoop dat jullie het leuk vonden een stukje mee te krijgen van mijn leventje.. Meer foto's vind je dus op instagram alllovebeauty (mobiel) of  www.followgram.me/alllovebeauty  (pc)