maandag 7 mei 2012

Review, The Body Shop Natural lift softing toner

Omdat ik een wasgel gebruik, die heel neutraal is voor de huid, heb ik niet echt een toner nodig bij mijn huidzorgring. Ik heb hier een stukje geschreven over de reiniging van het gezicht, voor m'n werk.

Ik ben best wel lui wat dat betreft, maar ik was wel twee keer per dag mijn gezicht met een wasgel dus, en twee keer in de week een peeling waarna ik ongeveer een keer in de week een masker gebruik.

Omdat water de natuurlijke beschermlaag van de huid beschadigt en mijn gezicht net super goed gevoed is door een masker, gebruik ik nadat ik het masker eraf haal met water deze toner. Waarna ik als laatste uiteraard nog een cream aanbreng.

In veel toners. tonics of lotions zit vaak producten in waar mijn huid nog droger door aanvoelt. Ik probeer dan ook het liefst een kleine verpakking eerst voordat ik een full size aanschaf.


Deze Natural lift softing toner van The Body Shop, probeer ik nu al een tijdje. De verpakking is erg fijn, je kan makkelijk dosere wat ik erg belangrijk vind, omdat je al snel veel te veel gebruikt van dit soort producten. Een paar druppels op een watje is voldoende. De geur is daarbij ook erg lekker vind ik zelf. Deze laat mijn huid niet trekkerig achter en mijn huid voelt helemaal schoon.


De lotion voelt een klein beetje plakkerig aan als je het aanbrengt, dat vind ik zelf wel jammer, maar gelukkig trekt deze snel in waarna er een zachte huid overblijft.

Ik blijf deze gewoon gebruiken tot het op is, of ik hierna nog eens zo iets aanschaf weet ik niet. Ik blijf er bij dat mijn eigen verzorgingsproducten gewoon het fijnste vind. ik kocht deze bij een actie 3 mini's voor  € 10.-