donderdag 3 mei 2012

Review, Essie nagellak

Wat een verrassing zat er in de Glossybox deze maand! Essie benadert nagelverzorging op en unieke manier. De nagellak is voorzien van een professionele lang houdende formule en heeft een brede aflopende kwast om de nagels nog beter te kunnen lakken.
Dat staat in de beschrijving tenminste. Zoals je in mijn Unboxing filmpje zag je al dat deze nagellak al in een laag super goed dekt. Maar als ik met zo'n kleur mijn nagels lak wil ik wel graag een base coat er onder. Maar de test swash kreeg ik er al goed af zonder gekke rode vlekken achter te laten, de eerste twee plus punten dus.
Ik lakte dus eerst een base coat, waarna ik twee laagjes kleur aanbracht en een top coat. Met al mijn activiteiten, knippen plakken en een sieraad maken o.a. was dit het resultaat. Na drie dagen begonnen er de eerste chips te komen, ook al zijn ze klein. Ik haal mijn nagellak er dan gelijk af.
Drie dagen is best lang voor zo'n kleur, daarnaast is de kleur super helder, dekt super goed. De lak is wel wat dun, dus aanbrengen is even wennen voor mij, maar dan heb je ook wel wat. Ik heb de kleur 61, Russian Roulette. Deze week zijn bij de etos en trekplijster geloof ik de Essie nagellak in de aanbieding. voor 13,5 ml. betaal je normaal € 9,99

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.