donderdag 17 mei 2012

Rituals, Sakura gift set

Als opkikkertje kreeg ik van wat meiden van mijn zwemclub (oud- trainsters en trainsters) een super lieve kikker en dit heerlijke pakketje van Rituals. Ik had een soort gelijk pakketje gehad met sinterklaas (link)
Er zitten vier lichaamsverzorgings producten in, Als eerst een heerlijk mouse douche gel, shampoo, body lotion en een scrub. Alle producten ruiken heerlijk naar cherry blossom, de perfecte lente geur. Heerlijk fris, bloemig en zachte geur.
 De lotion ruikt niet alleen super, het is ook erg verzachtend. Deze gebruik ik vaak voor overdag, omdat een lotion wat sneller intrekt dan een butter. Omdat mijn huid extreem gevoelig is smeer ik 's avonds ook nog met een butter mijn lichaam in.

De shampoo is prima. Ik heb momenteel hele fijne haar producten van John Frida en Lush die ik nu gebruik. Deze verpakking is fijn voor als ik ooit weer eens op vakantie ga, dus deze bewaar ik nog even voor dan.
Deze scrub, ruikt super lekker. Echt mijn ding wel, jammer is dat deze vrij grof is. Of eigenlijk heel erg grof. Ik gebruik het daardoor ook liever in bad, wat niet echt een scrub effect geeft natuurlijk, maar zo kan ik het als nog gebruiken. De olien en zout lossen op in het water, waardoor ik een heerlijk ontspannend en voedend bad heb.

Dit is denk ik wel mijn favoriet, misschien dat ik als ik door mijn douch gels heen ben ik deze ga aanschaffen. Het is een heerlijk schuimende mouse waarmee je je was. Mijn huid voelt direct al super zacht en gevoed hierdoor. Echt een verwen momentje dit, super lief van de meiden, Thxs!