woensdag 30 mei 2012

Unboxing Beauty Box juni

Lieve Beautypassionista, dat is een leuke manier om aangesproken te worden niet? Na wat las van een storing bij het bezorg centrum kwam toch eindelijk mijn eerste Beauty Box binnen. Ik heb deze in april besteld, toen was deze helaas al uitverkocht, dus kreeg ik de box van juni. De Juli box is ook al uitverkocht. Wat aan de ene kant een heel goed teken is voor Beauty Box, aan de andere kant wel heel jammer dat nieuwe leden dus twee maanden wachten moeten.. Maar is dat het wachten waard?!

"Beauty is inside, open fast... Naast je natuurlijke nieuwsgierigheid, roept dit natuurlijk om open gescheurd en bekeken te worden niet!? Maar met beleid, want ik wilde graag nog foto's maken.


Eerste indruk? Vol is de box toch? Veel verschillende soorten producten. Er zitten heel wat kaartjes bij maar die leg ik eerst aan de kant.
Als eerst zit er een LOOkX lip pencil in de kleur 30 Miracle Pink een hele mooie warm roze kleur. De kleur is mooi gepigmenteerd, maar komt helaas niet overeen met de achter kant.

€ 17,35 Full Size
Dermalgica Clean Start, ik heb natuurlijk al het een en ander van Dermalgica gehoord, maar nog nooit geprobeerd, ik ben dan ook erg benieuwd naar dit product.

Eerste indruk; Het is een Smart mouth lip shine, die naar bubble gum ruikt, nergens naar smaakt, mooie glans geeft en beetje plakt.

Tussen de € 15,90/22,90
Van Schwarzkopf, de BC lijn zitten er twee producten bij. Helemaal top, want dat miste ik bij de andere shampoos die ik tot nu toe gehad hebt. Een bijpassende conditioner.

Als eerst dus een Color Freeze Sulfate Free Shampoo, ideaal voor mijn net gekleurde rode haren. En een Moisture Kick Spray Conditioner.

Ze noemen het de eerste haarverzorgingslijn die een individuele haartherapie aanbied, geschrikt voor ieder haar type.
Dat is nogal niet wat, veel belovend dus, we zullen zien.

€ 13,- Full Size
Ik kreeg 50 ml
Dan zit er een body milk in, Sans Soucis, Een milk met Thermaalwaater uit Baden-Baden (plaats in Duitsland) deze verzorgt de droge huid. 

Perfect, want van de zon is mijn huid behoorlijk droog aan het worden. En ik smeer bijna driemaal per dag met lotion, dus ik kan wel weer een nieuwe gebruiken. 

€ 29,95 voor 400 ml (Full Size)
Ik kreeg 40 ml
Eylure, Katy Perry Lashes. Een prachtige dame, met super wimpers. Ik kan het (nog) niet bij mezelf aanbrengen, maar het is het proberen waard. Zij zijn erg vol en mooi lang.

€ 7,99 
Als laatste Ja er zitten 7 producten/testers in! een prachtige jade groene kleur van Sugarpill in. Een losse oogschaduw, waar ik al veel van gezien heb. Jammer dat het in een mega onhandige proef verpakking zit, maar daar verzin ik wel wat op.

Voor 4gr betaal je € 11,90
Ik kreeg ongeveer een  halve gr.
Zoals ik al zei vielen er heel wat kaarten uit de box. Als eerst wat opvalt is het schattige perfect roze envelopje met de zilveren strik. Hierin zit een Member card van Ladytalk.nl dan nog een kortingskaart van LOOkX en een een uitnodiging voor een workshop van Dermalgica met drie vriendinnen.

Kortom, een mega gevulde box, vol leuke verrassingen.

Van de meeste producten komt er wel een review aankomen de maand, voor nu ga ik er eerst lekker van genieten, met de oogschaduw kleur spelen en wens ik jullie een fijne middag/avond.