dinsdag 29 mei 2012

View, Angelika Teighert, Aloe Vera Super Gelee

Ik kan niets anders zeggen dat dit een wondermiddel is. Als eerst zit hier bijna pire Aloe vera in, verder wat hydraterende producten. Aloe vera heeft een helende, kalmerende, herstelende, verzachtende, voedende en verzorgende werking. Eigenlijk alles wat voor elke huidtype wel belangrijk is.

Dat is een van de redenen waarom we op mijn werk met deze cosmetica lijn werken, Aloe Vera is een wonder middel.




Natuurcosmetica. Aloë-Vera Gel. Veel gebruikt in KuuroordenALOË-VERA
De meest veelzijdige plant die voor cosmetica denkbaar is. Bevat geneeskrachtige verkoelende en vochtinbrengende stoffen. Werkt ontsmettend. Het bevat vele vitamines. De verse gel kan direct op de huid aangebracht worden of in cosmetica verwerkt worden. Geschikt voor elk huidtype. Aloë-Vera zoals dat in cosmetica zit, wordt gewonnen uit de bladeren die een soort gel bevatten. Het is best wel bijzonder als je een blad doorsnijdt en er dan achterkomt dat er een doorzichtige gel inzit. Als je een blad doorsnijd kan je gelijk zien hoe dit blad zichzelf geneest. Binnen enkele dagen is dit doorgesneden (dus zwaar beschadigde) blad mooi dicht gegroeid. (bron/link)
Omdat je bij dit zonnige weer, wat sneller verbrand, muggenbulten krijgt of omdat ik met mijn onhandigheid en blote benen onder de krassen en blauwe plekken zit, wilde ik graag het fijne van deze gel met jullie delen.

Als eerst trekt het de warmte uit je huid, wanneer je bijvoorbeeld een brandwond hebt, verbrand bent door de zon, of gestoken bent. Deze koelende werking verlicht heel snel de pijn. Daarnaast kalmeert en hersteld het de huid super snel.

Mijn vrienden zullen zeggen, komt ze weer met d'r Super Gelee, maar toen ze het eenmaal probeerde wisten ze eindelijk waar ik het over had.

Ik smeer deze gel ook op puistjes, schaafwonden, blauwe plekken, dichten wonden en andere huid problemen en merk dat mijn huid super sneller hersteld.

Dit is mijn wonder gel, ideaal vandaag, omdat ik helaas een lichte zonnen allergie heb gekregen van dit pinkster weekend, maar gelukkig bijna niets meer van te zien is.