zaterdag 12 mei 2012

View, essence I love Style liquuid liner

In mijn looks gebruik ik vrijwel altijd een liquid eyeliner, vooral deze van essence. In het begin moest ik even wennen aan het kwastje wat een spons applicator is, maar toen ik een maal gewend was, werd dit een van mijn favoriete producten tot nu toe.
Gelukkig ging deze ook nog eens een maand of 4 mee, wat een prima tijd was. Zonder te kijken kocht ik dan ook zo weer een nieuwe, tot ik een lijn aan probeerde aan te brengen.. Wat een kliederboel werd dat, de oorzaak? 
Het is gewoon een hele andere applicator! De bovenste (new, omdat het toen een nieuw product in de schappen van essence was) heeft een heel fijn puntje er aan zitten waardoor je vrij precies kunt werken. Terwijl mijn nieuwe versie gewoon een wat grovere punt heeft en daarbij veel dikker is.

De linker lijn is met mijn oude liner gemaakt, best dun alleen wat vaag omdat die dus op is. De laatste twee lijnen zijn gemaakt met de nieuwe applicator, veel dikker zoals je ziet. Ik ben echt niet blij hiermee, je verwacht gewoon dat je het zelfde koopt. Helaas veranderd er steeds fijne producten in het assortiment, waardoor je dus een twee de keer veel minder enthousiast bent over het zelfde product.

Gelukkig past de oude applicator op mijn nieuwe liner, dus kan ik alsnog mijn favoriete eyeliner voorlopig nog gebruiken.