woensdag 9 mei 2012

View, Essence Volumizin lash poeder

Essence geeft deze Volumizin lash poeder al even in zijn assortiment zitten, ook ik heb deze al even op mijn kastje staan, nu werd het toch eens tijd om deze te testen.

Nu ben ik heel eerlijk, ik test normaal een product een paar weken voordat ik er iets over schrijf, terwijl ik dit product een keer geprobeerd heb. Ik zal je vertellen waarom..
Daarom heet dit artikel ook geen review, maar een view, omdat ik het eigenlijk gewoon wilde laten zien, natuurlijk review ik het ook wel, maar in mijn "normen" moet een review product toch wel meer dan een keer getest zijn, niet?

De verpakking ziet er prima uit. Ik ken dit soort producten wel, op mijn werk heb ik zo'n soort gelijk iets gehad zo'n tien jaar geleden, dus zo nieuw is het niet.

Wat dit is, soort vezeltjes in een potje die je na een laagje mascara aanbrengt waarna je als laatst weer een mascara er over heen doet zodat de vezels blijven zitten. Hierdoor lijken je wimpers dus veel langer.

Toen ik het potje open maakte voorzag ik al het grootste probleem... hoe krijg je de vezels op het borsteltje? Er gewoon insteken en er uit halen niet? Wat een ongelovelijke kliederboel was dat, natuurlijk omdat het een losse poeder die erg compact is vliegt alles door de lucht.



Niet allen het borsteltje zat veel te vol, mijn hele bureau zat onder en dan moet het nog op de wimpers aangebracht worden. Een mega zooitje was het voor mij. Ik heb mega veel product verloren in de lucht, wat ik gewoon zonde vind, daarnaast zat mijn gezicht, kleding en bureau helemaal onder.

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik sowieso snel knoei, maar dit maakte het wel heel moeilijk voor mij.
De eerste foto heb ik alleen mascara op, mijn wimpers zijn al lang van zichzelf, maar toch wil je altijd langere wimpers niet? Als je kijkt naar de foto er onder waar ik ook omhoog kijk, zie je dat de wimper helemaal niet langer word, terwijl dat voor mijn gevoel wel zo was, maar foto's naast elkaar bewijst dat toch maar weer dat het reuze mee valt.

Als je het wel echt wilt gaan gebruiken, moet je een mascara hebben die niet direct droog is, zodat de vezels hieraan kan blijven plakken. Voor mij was het een klieder boel, mijn wimpers plakken aan elkaar, wat ze bijna nooit doen. Nee ik vind dit helemaal niets helaas. Terwijl het concept heel goed is, er zijn genoeg andere soort producten die hier erg op lijken en wel werken.

Ik vraag me af of iemand hiermee positieve ervaringen met dit product van essence heeft.
Laat me je weten wat jij er van vind?