maandag 14 mei 2012

View, Maxfactor Lipfinity

Op de een of andere manier sta ik alleen maar on-charmant op de foto, maar toch wilde ik graag even laten zien hoe mooi deze kleuren lipstick staan bij mijn bleke huid. Ik heb trouwens niet mijn best gedaan op de full face foto's hoor, die zaten er toevallig tussen en ik koos er voor deze toch te gebruiken.
In mijn shoplog filmpje lied ik twee lipsticks zien van Maxfactor. Deze kleur 088 Juweld is een warme kleur. Deze past naar mijn mening goed bij mijn haarkleur en bleke huid. 
Deze lipstick breng je in twee stappen aan, als eerst de kleur, waarna je een lipbalm als "topcoat" aan brengt. Deze balsem heb je echt wel nodig, want zonder drogen je lippen in de kortste keren uit. Maar de kleur blijft door deze twee stappen wel super lang zitten. Echt een goede hele dag.

 



Hier de foto met de topcaot die een prachtige glans aanbrengt. Ik kies soms ook voor een wat minder glanzende balsem als ik daar meer zin in heb.


De twee de kleur is 020 Angelic, deze kleur lijkt erg op mijn eigen lip kleur. Voor mij echt een nude kleur dan ook. Door een kleur die dicht bij mijn eigen kleur te gebruiken, ziet het er veel natuurlijker uit. En omdat lippen vaak niet overal de zelfde pigmentatie hebben kan je dat met zo'n kleur dat heel mooi egaal maken.
De eerste foto weer zonder balsem en de tweede met. Ik vind het ondanks dat het de lippen wat droger aan doet voelen een erg fijn product en gebruik deze kleuren regelmatig. Het enige min puntje vind ik dat je dus regelmatig een balsem moet aan brengen.
Kende jij al deze Lipfinity van Maxfactor? En wat vind je er van?