dinsdag 1 mei 2012

Win actie mei


Extra verzorging kunnen we allemaal altijd wel gebruiken, daarom deze win actie!

Als eerst een heerlijke Moon and Sun, steam tab van Lush. Deze toner ruikt naar oranjebloesem, neroli en lavendel. Om je gezicht te stomen waarna het heerlijk zacht aanvoelt.

Dit water kan je ook nog koel bewaren en als toner gebruiken.





Na het stomen is het natuurlijk tijd voor een masker, in het pakketje zit een Coconut Ultra Hydrating Shea butter Mask en Anti-Stress Heat thearapy mask van abrikoos en avocado, beide maskers zijn van Botanical Chooice.

Om het pakket compleet te maken heb ik als laatste voor jullie De Lush Dreaam Cream. Een hand en body lotin, met etherische oliën, val wel 240 gram.

Wat moet je doen om kans te maken op dit verzorgingspakket!? Heel simpel:
❥ Volg mij op één van de volgende links Bloglovin' Twitter, Facebook of Youtube
Vergeet niet een geldig e-mail adres bij de reactie achter te laten en je volg naam in de reactie te zetten.

Extra entries?
❥ Mij volgen op Bloglovin' Like het artikel door dit icoontje te klikken onder het artikel (+1)
 
❥ Twitter het volgende of iets soortgelijks (+1) (zet wel je twitter naam bij de reacties hieronder neer)
"Follow+RT @alllovebeauty  Ik maak kas op de Giveaway op www.alllovebeauty.blogspot.com" 
❥ Like all love beauty on Facebook
  (+1)
❥ Abonneer op het Youtube kanaal van All love Beauty  (+1) 


Vergeet niet te vertellen wat je hebt gedaan om mee te doen..


Deze actie loopt tot 16 mei, waarna ik de winnaar een mail stuur.


Succes Beauty's!