vrijdag 1 juni 2012

EOTD, Helmels blauw

Soms schijnt de zon, soms niet, maar voor een kleurrijke frisse look is er altijd tijd. Vandaar ook dat ik vandaag voor een super simpel en snelle look kies. Met frisse en heldere tinten.
 Ik kies voor het Catrice, 010 Seasons must have quatro palette, met daarin een hele mooie helder blauwe/groene kleur, een zachte crème en een mooie warme paars tint.
 Over het bewegend ooglid en onder de wenkbrauw heb ik de creme kleur aangebracht en hierna heb ik over het buitenste ooghoek de blauwe tint gedaan. Daarna heb ik de paarse kleur aangebracht over de arcadeboog.
 Met een fluffy kwast blend ik de donker paarse kleur net zo lang tot ik te vrede ben over de overloop en zachtheid van de look. Onder het oog breng ik eerst een wit oogpotlood aan, waarna ik daaroverheen de blauwe tint aanbreng. Hierdoor springt deze kleur er echt mooi uit. Dan gebuik ik verder nog wenkbrauw poeder, zet ik een eyeliner met dit keer een creme liner van Make-up Studio en gebruik ik een mascara. Met een oogpotlood maak ik mijn waterlijn nog zwart om mijn wimpers nog voller te laten lijken.