donderdag 7 juni 2012

EOTD, Moonlight sun

Een product dat ik het liefst elke dag zou willen gebruiken, maar het eigenlijk nooit doe omdat het "zonde" zou zijn. Natuurlijk echt een onzin rede dus tijd voor een nieuwe look met een van mijn meest geliefde oogschaduw Make-up Studio, Moondust, Radiant opal
Naast deze tint koost ik voor een matte highlight een een hologram tint van essence


Als eerst breng ik een basis van een donker blauwe creme oogschaduw aan, waar de moondust kleur overheen doe. Deze blend ik over in de matte highlight die al onder de wenkbrauw zat. Het mooie van deze diep donker blauwe glitter kleur is dat hij mat blend, een perfecte oogschaduw voor mij.
Over het bewegend ooglid zit dan de hologram kleur. Een mooie combinatie met het diepe blauw dat hierdoor mooi over kan lopen van donker blauw naar een groentint naar de gele kleur, die doe ik door te blenden.
Ik heb ook wat moondust langs de onderste wimper rand aangebracht, de waterlijn maak ik zwart om nog meer diepte te creƫren. Een winged eyeliner maakt voor mij deze look compleet
Aardig gelukt en ik hou echt van deze overloop van kleuren terwijl je maar twee/ drie tinten gebruikt en het lijken er wel veel meer.