dinsdag 5 juni 2012

EOTD, Smothing black

Met vier prachtige kleuren maakte ik deze mooie matte look, ik koos voor een combinatie van zwart taupe en daarbij gebruikte ik voor iets meer kleur de Sugarpill eyeshadow die bij de Beauty box zat.
 Over het bewegend ooglid en de arcadeboog zit de taupe kleur. Hierna heb ik met zwart wat meer diepte aan gebracht bij het buitenste ooghoek en dat uit geblend naar de arcadeboog. Met een highlight onder de wenkbrauw die mooi overloopt in het zwart krijg je een mooie natuurlijke kleur overgang.
 Vlak langs de wimper rand heb ik heel lichtjes de glanzende goud groene kleur aangebracht. Door de waterlijn zwart te maken spring deze kleur er nog meer uit.
 Voor mij hoort hierbij een zwarte wing, deze keer iets meer omhoog. Ik maak het af met zwarte mascara en teken als laatste mijn wenkbrauwen nog bij.
 
Echt een prachtige kleur nu heel subtiel maar het kriebelt echt om hiermee te gaan experimenteren, dus daar kan je uiteraard snel meer van verwachten.