zondag 10 juni 2012

Lente kriebels, Sunkissed peach

Dan regent het weer en het volgende moment zie je een klein beetje zon, omdat de zon bij iedereen het positieve naar boven haalt, maakte ik voor vandaag deze Sunkissed peach look.

Ik gebruikte hiervoor de mooie bruin bronzen kleuren van het Rimmel palette en daarnaast een mooie peach kleur van essence.

Als eerst breng ik een oogschaduw basis aan, hierna breng ik de highlight kleur aan van het rimmel palette onder de wenkbrauw en bij het binnenste ooghoek. Dan breng ik de perzik tint aan over het hele bewegend ooglid.
De linker kleur van het palette is een mooie brons gouden kleur die ik aanbreng over de arcadeboog, door deze goed te blenden krijg je een mooie overloop van kleur. Onder het oog en bij het buitenste ooghoek komt de donkerste kleur bruin. Deze blend ik ook goed zodat je een mooie diepte krijgt. Als laatste breng ik nog eens de perzik kleur aan, omdat deze door het blenden wat vervaagt is.
Ik probeer eens voor de verandering de wing wat rechter te maken dan dat ik het altijd omhoog doe. Maar hierdoor lijkt het meer alsof mijn ogen iets gaan hangen, dus volgende keer weer op de vertrouwde manier. Als laatste maak ik deze look compleet door mijn waterlijn zwart te maken, net als mijn wimpers en teken ik mijn wenkbrauwen lichtjes bij.

Wat vind jij van deze Sunkissed look? 
En ervaar je de zonnige momenten ook meer positief dan dat het regent?