maandag 11 juni 2012

Review N4

Nummer 4 mini darling shampoo en condition.

Kijk, zo sexy kan dat dus zijn, een botique haarverzorigngsmerk uit de VS dat alle schadelijke stoffen voor mens, dier en millieu uit zijn product weert. En je haar er fantastisch uit laat zien. 

Mini Darling Fluers De Temps Volumizing Shampoo 50 ml € 8,- (full size, 250 ml €36,05)
L'eau De Mere Hydrating Condition sample (full size, 250 ml € 37,95)



De shampoo is echt heerlijk zoet, schuimt erg fijn en maakt mijn haar ook helemaal niet zwaar. Daarnaast is mijn haar nu glanzend glad en goed verzorgt. Ik verbaasde me er over dat het resultaat zo snel te zien is. Een nadeel van deze shampoo vind ik wel dat ik nu om de dag mijn haren moet wassen en dit was altijd om de twee a drie dagen, dat lag er net aan hoe het weer was.

Naast deze shampoo zat er ook een stample van een conditioner in de box om te proberen, nu vind ik dat je niet iets in een keer kan testen en mijn haarlengte is nog vrij kort waardoor ik deze twee keek heb kunnen proberen. Nog steeds niet echt genoeg om te reviewen naar mijn mening, maar mijn eerste indruk van deze lijn is vrij positief.

De conditioner ruikt helemaal niet lekker, soms heb je zo'n geur dat je helemaal niet aanspreekt, wel erg jammer want ik hou wel van producten van een lijn, omdat ze op elkaar zijn afgestemd.

Naast dat de shampoo erg fijn is zijn het ook nog eens

100% Veganistisch
Glutenvrij
Sulfaat- en Natriumchloridevrij
Parabenenvrij

Voor sommige mensen echt een uitkomst denk ik, voor mijzelf maakt het niet zo heel veel uit, als een verzorgingsproduct maar zijn werk doet vind ik.


Ondanks dat het een fijn product is zou ik niet snel weer deze kopen en dat licht voornamelijk voor mij aan de prijs. Daarnaast heb ik op dit moment nog zo'n voorraad staan dat ik sowieso niets nodig heb.


N4 kan je kopen via hun online webshop, www.number4hair.eu/nl