woensdag 20 juni 2012

View, Max Lipstick

Ik heb al veel gelezen over dit mega budget merk wat te verkrijgen is bij de Action. Voor een aantal euro koop je een duo met twee sticks, ik laat nu alleen mijn favoriet zien. Deze prachtige perfect roze kleur, is voor mij echt ideaal voor aankomende zomer. Niets subtiel of zacht, maar lekker aanwezig en rozer dan roze
Een mooie glanzende kleur, met vitamine E en Aloƫ Vera, niet alleen schitterend maar dus ook verzorgend.
De kleur is erg intens en blijft verrassend lang zitten, natuurlijk moet je deze in de loop van de dag wel bij werken, maar dat is bijna met alle lipsticks wel zo. Deze stick is heel verzorgend en voelt een beetje aan als een balsem, waardoor deze makkelijk bij te werken is en erg fijn aanvoelt.
De kleur dekt ook erg goed, wat een van de dingen is dat mij zo verbaasde. Een nadeel is dat de lipstick een beetje streperig aanbrengt, maar ik denk dat je dat alleen bij zo'n close up foto ziet.
Ik ben erg tevreden met de kleur en draag het graag, kan voor mij prima bij veel verschillende looks, het maakt een neutrale look helemaal af, of perfect voor 's avonds.

Wat vind jij van een roze lipkleur?