dinsdag 12 juni 2012

View, NYC matt powder foundation

Mijn compact poeder had inmiddels al weer een flinke pan, en toen liet ik het vallen. Waardoor ik allemaal stukjes nog had, tijd voor een nieuwe dus.

In eerste instantie vond ik het NYC schap niet zo boeiend, maar de laatste tijd zie ik steeds meer dingetjes die op mijn wishlist komen te staan. Ik koos er voor deze poeder eens te proberen en mijn eerste indruk..
Als eerst is het een erg groot doosje met veel poeder (8 gram), mooi want ik gebruik dit elke dag. Ik vind de deksel net zo maar de rest ziet er wel goed en mooi uit. Leuk patroon zit er op, geeft net even wat extra's vind ik altijd.

Bij dit product zit een heel dun sponsje, werkt ook wel fijn, heel dekkend zelfs, waardoor je deze dus waarvoor het bedoelt is kan gebruiken. Het is namelijk een foundation poeder. Ook voelt deze helemaal niet poederig aan maar juist heel zacht.






 
Toch gebruik ik liever een vloeibare foundation en er onder, misschien meer voor het gevoel. Als het echt mooi weer is ga ik wel alleen de poeder gebruiken voor een lichte, maar vooral egale dekking. 

Heel fijn aan dit product is dat deze echt goed matteert. Wat heel belangrijk is voor mij, want de laatste tijd heb ik in de loop van de dag een vettig gevoel op mijn neus en kin, maar met deze poeder heb ik dat gelukkig niet meer. Voor mij echt een aanrader.

Hoe het er uit ziet laat ik van de week in een filmpje van mijn dagelijks basis routine zien.

Je kan de poeder bij de Kruidvat kopen, ik ben helemaal vergeten het bonnetje te bewaren, maar ik gok dat deze ronde de 4 euro zal zijn?